Blåkopia

Jag vill bli falkenerare. Jag vill lära mig gaeliska. Jag vill bli en jävel på taxidermi.

Jag säger så mycket och drömmer så mycket. Kanske blir det inget av allt det där. Men jag konstaterar att jag är bra på att locka sjöfågel, nynna skotska folkvisor och finna obskyra ting på nätet.

Kanske en slags blåkopia av mina inre önskningar? De där blåkopiorna blir ju alltid lite blekare.

Jag är blekblå. Men jag är i livet. Fortfarande. Så nu kör vi!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

