Längtan

Från första början 1398
Ge mig en kvinna!

led zep riff
Ge mig ett Led Zeppelin-riff!

Från första början 124
Gud, skänk mig en kvinna!

Från första början 1375
Ge mig en kvinna!

Från första början 1780
Ge mig en kvinna!

Från första början 1380
Ge mig en kvinna!

Från första början 1776
Ge mig en annan kvinna!

Från första början 2246
Ge mig någon, vem som helst!

Från första början 1831
Gode gud, skänk mig en kvinna!

Gud ge oss kvinnor
Gud, ge oss kvinnor! Massor med kvinnor!

i hamn
En kvinna?

3 kommentarer

Filed under Gubbar

3 responses to “Längtan

  1. Å så roligt Kan inte låta bli att fundera över om några av dom surmulna männen har en kvinna som skubbar som en galning mellan affärerna och han sitter utanför och desperat håller i plånboken. men du. Vad skulle världen vara utan oss kvinnor, troligen hade man redan tagit död på varandra och krigat ijäl varandra om inte vi funnits.

  2. Vilket talande inlägg🙂

Kommentera

