Ta hand om mig

lindrigt sinnessjuka damer

Ny månad. Samma gamla desperation.

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Ta hand om mig

  1. Undrar hur Sverige skulle ”rasa” om man satte ut sådana här annonser i dagens läge….

  2. fnix

    Ha ha – synd att det inte finns kvar. Detta vore stället för mig just nu. Vårda mig, typ.

    • Vi kunde hjälpa fru Alva i köket – mot mat, husrum och tvångströja om fredagsaftnarna. Jag har ringt några gånger men får bara en konstig signal i örat. Å andra sidan, jag har alltid konstiga signaler i huvve’, jag.

      • fnix

        En mössa av folie kan vara effektiv mot oönskade signaler. Eftersom det är så ont om ställen för nervklena fruntimmer nu för tiden får man väl öppna ett själv helt enkelt. Är du med? Annars är du välkommen på lite gratisvård när jag fått tummen ur! Men egen tvångströja får medtagas – jag lider av cellskräck och kan inte handskas med dylika.

      • Jag lägger gärna in mig som nervklen. Men håller i egen förvaring för andras klena nerver… nej, till detta är jag för klen och nervig.

  3. Ko

    Middag. All I am saying.

Kommentera

