Aldrig så ensam som man tror

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Aldrig så ensam som man tror

  1. När jag såg artikeln om mig i ÖP kände jag att jag framstod som lite udda och knepig men nu när jag sett det här känner jag mig ovanligt normal.

    • Ah, söteknos! Nog är du normal, alltid.

    • Du är Skogsnuvan hörru … hur många såna finns det på denna jord. Du är du och unik och normal och …

      Kram!

      PS Dessa ord var till Skogsnuvan men också till dig Lilla Blå … Du är också du … Gott sei Dank … unik och nja … normal? … jo normal föstås och … ni är alldeles underbara båda två … på ert alldeles egna speciella sätt.

Kommentera

