Startkablar, anyone?

Glömde liksom bort att jag har en blogg. Så kan det gå efter några år. Antar att det är senildemensen som börjar puttra i ledningarna. Snart slår den ut i full blom och så sitter jag där och blandar ihop begreppen; var är stjärten och munnen och vilken är vilken? Börjar väl sova på muggen. Kalla chefen för mormor. Om jag ens hittar till jobbet…

Nå, vad kan jag säga? Jag har inget försvar. Det är som det är. Gumpen är tung och sinnet slött. Ni får hjälpa till här. Putta igång mig! Var lite kreativa, hörni.

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Startkablar, anyone?

  1. Inte lite du begär. Putta igång dig. Vad kan jag säga annat än att jag saknar dig. Men det märks ju inte eftersom jag är så förbenat dålig på att kommentera.

  2. Där är du ju! Har famlat runt i pollendimmorna och letat efter dig. Välkommen ut i solen!

    • Tack. Varför famlar du? Behöver du ledljus? Jag är här. Slå dig ned i solen så häller jag upp ett glas svalkande och så kan vi tala lite om livet…

  3. Felicia

    Har fått för mig att du är gravid. Är du det? Inte med ett människobarn? Blir tveksam utav den anledningen att du dricker absinth och tänker att det kanske skadar barnet, och det kanske inte är så.

    Älskar att läsa dina texter. Jag fylls med acceptans till att det som är får vara så, ex absinth-inlägget.

    • Nej, något barn växer inte i mig.
      Tack för din komplimang. Jag blir glad över tanken att jag kan skriva något som får någon annan att känna acceptans. Det var fint beröm att få.

  4. Jag skickade en länk till en vän som fyller år idag. Av nån anledning tänkte jag på dig – jag undrar om det till och med är du som har satt mig på spåren till den här låten – en jubelhöjdare av födelsedagssånger.

Kommentera

