Jag räcker inte till och har gått upp i alla sömmar…

Nu har jag nått det där stadiet igen då hela bröstet låser sig och det är svårt att andas.
Hjärnan är som nyvispad pannkakssmet.
Kan inte sova om nätterna.
Allt som ska göras, allt som jag glömt, allt som jag måste ha koll på…
Ilskan och smärtan och tårarna…
Just nu hatar jag mitt jobb, hatar att det förvandlar mig till det här.

Hatar är ett ord jag nästan aldrig använder. Det är att ta till den verkligt tunga arsenalen, anser jag.
Men jag är så less på allt det här och jag går i baklås på alla plan…

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Jag räcker inte till och har gått upp i alla sömmar…

  1. annannan

    Inte för att jag vet om jag förstår, men jag känner igen mig så ända in i den där väggen där baklåset sitter.

    Men dina inlägg den här månaden har varit helvassa, i helform.
    Tack och God Jul!

  2. … och jag kan bara krama om dig. Hårt och länge … och sen vyssja dig till sömns.

    Kraaaaaaaam …

Kommentera

