I Skyttens tecken

skyttemundering

Folk födda i Skytten snackar oavbrutet och gillar att inbilla folk att de vet allt. Ibland har de rätt, men lika ofta är de totalt ute och cyklar. Detta faktum tycks inte bekomma skyttar det allra minsta. De lagar gärna pastagrytor och tycker om att ha sex framför speglar. Skyttar får ibland vilda infall om att söka sig till nunnekloster eller stridspilotsutbildningar, men brukar släppa dessa idéer så fort de får lukta på en öl eller två. De gillar gambling, snabba bilar och koftor med många knappar.

 

14 kommentarer

Filed under Uncategorized

14 responses to “I Skyttens tecken

  1. WoW

    Men hallå😯 nu glömde du ju de två viktigaste tecknen, de som jorden kretsar kring, Vågen & Skorpionen…

  2. mary

    som jag väntat på mitt tecken!❤

  3. Som singel är dina horoskåp ovärderliga. Jag ska i lugn och ro studera dem och sen fråga ut varenda potentiell dejt vilket tecken de är födda i. Här ska inte chansas känner jag!

  4. Äntligen ett horoskop som stämmer in på mig! Särskilt det där med att söka sig till ett nunnekloster känner jag igen.🙂

  5. Äntligen har jag fått svar på vem jag är… underbart🙂

Kommentera

