Kannibalvecka

Kör ett Hannibal Lector-race under veckan och klämmer alla rullarna… något ska man ju göra under kvällstid när mörkret faller. Jag har Anthony Hopkins lena stämma i mitt huvud och vill bara äta hela tiden. Imorgon påbörjar jag ett litet manus till en kiltrulle. Ja, ni läste rätt. Om den blir kultrulle återstår att se. Och jag lär inte få följa med till Skottland när den spelas in.

Nu tvättstugan. Sedan rulle tre i ordningen. Med middag därtill.

Så vem har tid att blögge… typ?

 

6 kommentarer

Filed under Film och TV, Gubbar, Hemmet

6 responses to “Kannibalvecka

  1. På något sätt känns det helt rätt att köra lite Kanibalfilmer under fastan. Tycker personligen att de är rätt otäcka, just Hopkins blick kan få mig att kissa på mig

    • Jag tänkte detsamma, en utmärkt vecka för slik underhållning. (Ibland när jag använder orket ”slik” känner jag mig som en gammal tant på 80). Nå, Hopkins är bra i rollen, ibland skulle jag vilja vara lite mer som honom där.

  2. Film är himla trevligt tidsfördriv, men jag är en riktig mes och klöks av kannibalfilmer! Medan jag klöks och tårarna rinner påpekar sambon att det baaaraärfilm och att HJÄRNAN-i-burken-på-flyget inte aaalls är en riktig människohjärna utan…
    Då rusar jag ut på dasset…
    och så håller det på!
    Men trevlig helg på dig Lilla Blå, njut bland dina rullar!
    Själv målar jag trappan, lyssnar på Mando Diao o sippedippar lite vin…

    • Sippedippar är ok. Jag och Hannibal Lector sippar också. Han kör sitt standardrace med männskolever, favvabönor och Chianti, jag nöjer mig med några kex, lite ost och Valpolicella.

  3. Olle Falk

    Inte för att det är kannibalrelaterat men Jonny Winter fyller år idag (Lördag) så får du tre minuter över mellan rullarna kan du fördriva den med lite Texasbröl.

Kommentera

