I Tvillingarnas tecken

 

Folk födda i Tvillingarnas tecken lider så gott som alltid av nervösa ryckningar och talar gärna fort om saker de inte behärskar. De ändrar ofta hårfärg och har ett galet skratt. Tvillingar är olämpliga som bilförare men ofta bra på att lösa korsord. Man kan alltid ringa en Tvilling om man behöver barnvakt. De gillar allt möjligt men ändrar sig fortare än de byter strumpor. På dansgolvet är de oslagbara. Om alla stridspiloter vore Tvillingar skulle krigen ta slut inom en timme. De snackar gärna med sig själva men är sällan färgblinda.

12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “I Tvillingarnas tecken

  1. Aha! Finns en person jag raskt ska kolla horoskopstatus på snarast!

  2. Det där känns INTE som jag …

  3. Oj. Det där med barnvakteriet…njaaae…inte jättegärna. Nu har jag i och för sig inga barn i närheten som behöver passas så det återstår att se när barnbarnen börjar trilla in…
    Korsordslösandet stämmer i alla fall!

  4. Nog känns det som jag alltid men bytt hårfärg har jag bara gjort en gång och det var när jag blev gråhårig istället för mörk. Dålig att köra bil, älskar barn, dansar mycket och gärna och har inte börjat lösa korsord förrän på gamla dar Ja jesses så likt det är.

Kommentera

