Visste du det, Gudrun?

Jag läser inne hos Singelmamman om hur hon träffat en karl i trasig badrock i tvättstugan och minns plötsligt den där tokstollen som klädde av sig i tvättstugan i ett av mina tidigare boenden. Det var inte vilken karl som helst. Han var en gång i tiden gift med en känd riksdagskvinna. Själv har jag för mig att han ägnade sig åt dokumentärfilmer.

Jag stod alltså i tvättstugan och slängde med strumpor och örngott när det plötsligt uppenbarar sig en liten tjock karl i dörröppningen. Han har badrock. Han tar av sig badrocken… Ja, vad fan…

Man har sett ett och annat i sina dagar.

Inget snack om saken.

 

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Visste du det, Gudrun?

  1. Jag säger då det så har jag ingenting sagt. Så sa alltid min mormor.
    Det verkar vara något visst med män, badrockar och tvättstugan.

  2. dr. no

    Han har f ö även filmat Gudrun under dennes förlossningsarbete. Finns säkert att få tag på på nätet, för alla utan någon som helst självbevarelsedrift.

  3. Det är kanske det nya sättet att träffas på? Visa sig in på bara skinnet direkt utan en massa lull-lull som distraherar och drar ut på processen.

Kommentera

