I Stenbockens tecken

bockarMänniskor födda i Stenbocken är inte sällan män. De stannar ofta upp och kan lätt misstas för statyer eller riskera att sågas ned till ved. De gillar stek med potatis och brunsås och är i hemlighet ofta rädda för sina fruar… om de lyckas skaffa sig någon överhuvudtaget. Ibland får de bölder och diskbråck. De gillar att gå i kyrkan. Just nu fyller många stenbockar år. Det gör de inte så många dagar till. För snart kommer vattumännen in på scenen. Då blir det ännu värre.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “I Stenbockens tecken

  1. Hahahaha! På pricken. Jag gillar stek med potatis och brunsås. Rädd är jag dock inte. Men så är jag inte man heller.

  2. Hahahahaha jag hängde ihop med en sån i tjugo år.. det stämmer tamefanken!!! You made my day!

  3. Kerstin

    Då måste jag vara det svarta fåret i familjen Stenbock för som tur är stämmer inget.

Kommentera

