Hundar, raringar, läsare, odjur…

Jamen god jul på er då.

muminhörnan

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Hundar, raringar, läsare, odjur…

  1. Olle Falk

    Och detsamma till dig!

  2. En vansinnigt fantastiskt skön jul hoppas jag att du får.
    En bubblande champagneskål får du av mig. Och en varm kram.

  3. Göthe

    God Jul.
    Lite överraskande med Gallianoflaskan, å andra sidan drack jag min första Galliano Hotshot på 25 år i fredags. Allt kommer igen, även det något sämre….. God Jul

  4. Vilken vacker och tilltalande bild! Önskar dig en fin julhelg!

    Kram

  5. Detsamma önskar jag dig, Blå.
    Många varma kramar.

    /Marie

  6. Det ser väldigt mysigt ut! God Jul på dig!

Kommentera

