Och så var det reklamhelvittet

Säg den lycka som varar. Från och med nu kan det dyka upp reklam i Lilla Blå Bloggen. Det är WordPress som vill tjäna stålar och dessvärre splashar ut diverse rutor emellanåt… Jag har alltså inte valt det själv, tvärtom har jag alltid försökt hålla den här sidan ren från diverse bindor, löständer, mobiltelefoner och traktordäck som firmor velat att jag ska kränga mot 23 öre i ersättning. Men så kul ska vi alltså inte ha det i fortsättningen. Reklambesudlad – om jag inte hostar upp pengar till WP för att slippa.

Dålig stil, WP. Det är kanske dags att jag letar andra alternativ… Tips, någon?

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Och så var det reklamhelvittet

  1. Vaddåååå?
    Det har undgått mig …
    Det är mycket som har blivit sämre på WP tycker jag. De ändrar och ”förbättrar” så till slut vet man varken ut eller in. T ex vet jag inte längre hur jag ska kunna få fram bildspel (eller vad det heter) Nuförtiden är det t o m en hel vetenskap att få fram en enstaka bild i sin blogg.😦

    Kram!

  2. Fortsätt använd worpress, men via en egen domän. Som jag alltid gjort😉
    Ingen reklam där inte. Och inte mycket annat heller numer…

Kommentera

