I väntan på Blådot?

Lilla Blå Bloggen har ofrivillig semester. Återkommer.

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “I väntan på Blådot?

  1. dr. no

    Här gäller med andra ord Selvbeherskelse. Säkrast att inte i onödan kasta Det onde øye och prata om Umuligheten av å leve.

  2. Jag är här, som vanligt. Hoppas jag inte behöver bli orolig?
    Puss!

  3. … ”ofrivillig” låter ju lite olycksbådande förstås … Det ääär det väl inte, säg? … men jag väntar på dig. Huuur länge som helst.

    Kram!

  4. Hej i natten, Blå.
    Hoppas allt väl. Väl?

    Ibland ger du oss en aning huvudbry härinne.
    Sorry, inte meningen att du ska ta illa upp. Eller ens bli ledsen.
    Jag hoppas verkligen inte det.
    Det blir så när man läser, och länge.
    Du blir liksom en del av mycket, precis som för många andra här.

    Sköt om dig.

    /Marie

  5. Det hoppas jag verkligen att du gör!
    Take care out there.

Kommentera

