Tungtvätt

Idag ska tungan bara vara min. I en veckas tid har den suttit inkilad i diverse högdjurs mumindalar och jag har visat vilken remarkabel slav jag är och hur jag egentligen borde doppas i guld och ställas upp i entrén till en viss koncerns högborg. Men nu är helgen här och tungan rullas in och jag låter axlarna sjunka ned ett snäpp eller två.

Idag dejtar jag min finska magdansös för första gången på lång tid. Vi ska till stygga staden och smaska grodlår eller vad damer nu gör när de går och lunchar. Det är så länge sedan jag gjorde något ”normalt” att jag glömt detaljerna.

Hemma i muminsalongen hänger underkläder på tork bland flyttkartonger och halvt urdruckna kaffekoppar. Jag har träffat dem som ska överta mitt örnnäste. Gillade dem inte. Gillar överhuvudtaget inte män som pekar med hela handen till sina fruar och barskt undrar: ”har du  ytterligare frågor?”

Jag ville dra ned hans brallor, ta fram ett par elsladdar och koppla honom till… nej, men, förlåt. Var bär jag iväg nu?

Nåväl, grodlår med finlandsprinsessan alltså. Hon är egentligen psykoterapeut så man kanske kan prova ett å annat på henne? (Magdansen är visst bara en fritidssysselsättning. Bara och bara…)

Men innan styggstaden: packa ytterligare några kartonger!

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Tungtvätt

  1. Såna män kan du gott dra ner brallorna på! Fast egentligen har de ju redan själv blottat sig som de arsel de är.
    Ha det härligt i stygga staden!

  2. Jösses. Undrar om det är vår båtgranne som ska flytta in… *rys*

    Ha så trevligt och ät ett lår för mig också!

    • Är han en liten spenslig skit som aldrig drar på munnen, är mycket uppfylld av sig själv, sina påstådda färdigheter och behov och som tycks betrakta kvinnor som dörrmattor? I så fall är det han! Jag hoppas det kommer att spöka utav bara fan i muminsalongen i fortsättningen.

      • Det var precis det jag tänkt kommentera här: Jag önskar att det spökar som bara fan … dag som natt så han inte får en lugn stund den där spensliga skiten.

        Kram!

  3. De får vad de förtjänar…

Kommentera

