Man är på topp!

Jag gör en snabbkoll på vad folk sökt på för att hamna härinne. Malligt konstaterar jag att de flesta sökningarna det sista kvartalet gäller… pararam… mig själv!! På andra plats återfinns ”Mads Mikkelsen” följt av ”nakna män”. ”Gud” kommer först på fjärde plats och med det får han/hon/det låta sig nöja. Så, där har ni den ultimata kändistoppen, folks.

Och för er som letar efter Mikkelsen… checka kategorin ”Muminjul” här till höger. En hel julkalender med Blå Bloggens egen hustomte förra året – och även ett slags trauma.

Nakna män…. är dessvärre inte så många härinne. Färre än vad man skulle kunna tro. Jag får kanske göra något åt saken?

Och Gud… tja… lyser med sin frånvaro skulle man kanske kunna sammanfatta det?

Men jag… JAG… jag är överallt. Ständigt närvarande. I varje inslag. Omnipotent som bara den. Guskelov.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Man är på topp!

  1. Jag har gett upp det där. Har så konstiga sökord att jag inte för mitt liv begriper hur de hamnade på min blogg. För att inte tala om hur ohyggligt besvikna de måste ha blivit…

    • Jag blir mer fascinerad över att vissa sökord dyker upp i stor mängd under en och samma dag. Som om en och samma person gått in gång på gång trots att denna nog inte finner exakt vad han eller hon söker…

  2. For those about to visit and read – we salute YOU! 🙂

Kommentera

