Tass för grönt

Jamen, jag har ju en veckas semester. Visserligen händer inte ett smack så jag kunde ju blogga tarmen ur led men jag vet inte om jag vill. Igår såg jag en labrador som tränats till att trycka på knappen för grön gubbe vid övergångsstället. Hans matte var tatuerad som en julgran. Hon såg sur ut. Två meter därifrån stod en man och åsåg hela showen. Han var nästan lika tatuerad. Han såg förälskat på kvinnan med hunden. Så blev det grönt och vi gick över allesamman.

Ja, ni hör…

Det händer inte ett skit.

Hejdå.

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Tass för grönt

  1. På ett vis är det ganska befriande att det inte händer så mycket under semestern. Trots allt behöver vi avkopplingen men den krockar oftast med behovet att göra något viktigt. Jag har mycket att lära på den fronten fortfarande… Så njut av veckan!

  2. En tatuerad julgranskvinna med knapptryckande labrador.. Nä nu tror jag du får åka till villaförorten för att uppleva lite ingenting 😉

  3. vildhunden

    Det är livet helt enkelt. Det händer inte ett skit förrän den dag man summerar vad som hänt. Då inser man att livet var alla dessa dagar då det inte hände ett skit.
    That’s life, baby. 🙂

  4. Här händer att en hund ligger i soffan bredvid mig och fiser… ungefär så mycket händer det! Å andra sidan har jag köpt en ny soffa som snart kommer att levereras så lite har väl hänt ändå.

  5. Herrejisses människa, det händer ju massor! Det inspirerade till och med till ett inlägg…
    Ha öppna sinnen bara, då händer det saker hela tiden!

  6. Hänt var det här … och där … hos dig också … Väl? Vad kan man mer begära? . Men förstås … du har ju lite andra värre händelser att så att säga jämföra med … usch ja …

    Njut av en lugn härlig semestervecka … den är dig väl unt.

    Kram!

  7. Tja, allt är relativt, som tonåringen sade.
    Hep hep på er, Znogge, Vildhund, Skata, Leiamia, Barbro, Åsa.

Kommentera

