Gasa sig glad?

Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig. Jag förtjänar att vara lycklig.

Åh, förlåt. Här sitter lilla jag och affirmerar.

 

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Gasa sig glad?

  1. Tjata hål i huvudet på sig själv är det enda rätta. Det blir som man tänker sägs det ju.

    Vad är det för en blåsa människan har på huvudet? Ser ut som en bläckfisk. Eller möjligen en alien.
    Jaja. Puss på dig ärtan.

  2. Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig … Lilla Blå förtjänar att vara lycklig …

    Jag hjälper dig bara lite på traven … With a little help from friends … du vet.

    Lilla Blå förtjänar att vara lycklig …

    Kram!

Kommentera

