Bääääh…

Gotta luv it, folks!

18 kommentarer

Filed under Musik

18 responses to “Bääääh…

  1. Noterar förvånat att jag inte har en enda AC/DC-kännare här inne. Sorgligt. Mycket sorgligt. Vad har hänt med alla musikaliska finsmakare?

  2. Jag är här! Sen att jag inte vet ett skit om ajsidisi är ju en annan femma…

  3. dr. no

    Bon Scott vrider sig i sin grav.

    • … jag kände en gång en snubbe som kände Bon Scotts föräldrar… hur många pluspoäng får man för det?

      • dr. no

        Inte tillräckligt för att kompensera för de minuspoäng man drar på sig genom ”dirty deeds done with sheep”. Många. Men inte så många.

      • Men herregud, doktorn, vad har du emot lite djursex? Du har väl inte gått och blivit sjuk? Jag känner inte igen dig.

      • dr. no

        Jag älskar djursex. Det är alltför korkade ordvitsar jag hatar. Vilka drar sådana? James ”medflyt” Bond! Och den där jävla Austin Powers! Och så undrar folk varför man försöker sänka de jävlarna i hajakvarier, eller gjuta in dem i Guld, eller smälta ishotellet omkring dem? Låt de jävlarna smaka på sin egen medicin, säger jag!

      • Oh gud, så skönt. Ordningen återställd.

  4. ”luv it” men … fattar iiingentiiing … egentligen. Är inte så musikaliskt bildad som somliga … Jag går liksom mest på känslan … emotionell heter det visst.

    Och visst, visst får du +-poäng för att du kände ”en snubbe som kände Bon Scotts föräldrar”.
    Du får massor av mig förstås … men …

    Vem f-n är Bon Scott? 🙂

    Kram!

    • Oj, oj, oj, här var det luckor i allmänbildningen. Men det är inget att skämmas för. Allt går att åtgärda. Men eftersom jag har lite ont om tid just idag så inbjuder jag härmed allmänheten att bilda dig, Skatan. Jag hoppas det finns flera läsare där ute som kan Sprida Ljuset!
      Så kom igen nu, folks, gläns med era AC/DC-kunskaper, era Bon Scott-minnen och förklara originaltexten till ovanstående grymma parodi från tuben.

    • dr. no

      Var ska man börja… Vet du vilket år det är? Ungefär vilket decennie var du senast utanför dörren? Har du någon du dikterar för för att komma till tals på internet? Eller stencileras denna blogg (tidsskrift) precis som gamla hederliga underground-tidningar? 😉

  5. hahha, vad underbart!!! hur kan man ens lägga ner tid på att göra en sån video??? jag vill gifta mig med den personen – jag känner det!!!

  6. haha fick mig nästan att bli frisk 🙂

  7. 😀 Garvade ikapp med Mr B. Scott i sin grav (den mannen hade uppskattat denna blasfemi)… e man råkkare e nästan nada heligt.

    Kanske inte Växel/Likströmmens bästa nummer (enligt mina öron) men likförbaskat en kulig version – i synnerhet med tanke på gängets Australiengrund och nämnda lands koftdjursfarmande…

    Stila med kunskaper..? Njaärrk, räcker att jag ”föreläser” i det privata… Rekommenderad läsning: ”AC/DC – Maximal Rock & Roll (M Engelheart å A Durieux).

    Allt gött!! 🙂

Kommentera

