Brickan glider igen…

Vad tusan, brollan på tuben?!?! Jomenvisstserru.

21 kommentarer

Filed under Musik

21 responses to “Brickan glider igen…

  1. … ”brollan på tuben?!?! ” … grekiska för mig … va? vad?

    Och Brickan är en ny bekantskap … en riktig tuffing … nyligen ”released” … äh ?
    Liiite skrämmande för ”an old woman like me ”…
    Och du ser … jag kan inte grekiska men engelska går bra …

    Kram!

  2. Din bror? Cool snubbe och låt!

  3. Det här är ju skitbra! Skön 70-talsdeckarkänsla i videon också…Rockford tar över…

  4. Vilken röst han har, bror din!!

  5. Oj! Vilken cooling och vilken röst! Wow! Gillar!
    Ujujuj, vågar man skriva att han är vacker?

    /Marie

    • dr. no

      Ja, vågar man det, månne?!

      • Nej, det vågar ni inte. Han tjuvläser härinne och jag vill inte att han ska bli odräglig. Då måste jag plocka ned honom på jorden igen och det är så slitsamt.

      • dr. no

        Jag kan göra en rent vetenskaplig frenologisk undersökning av honom om du vill; de brukar sällan vara särskilt smickrande…

  6. Åh, hej doktorn…

    Jag förmodar att du tycker jag är patetisk.
    Jaja.

    Hej hej…

    /Marie

    • dr. no

      Inte då! En så’n karl skulle jag också vilja ha! Brickorna! Bilen! Rösten! Attityden!

      Ärlighet mot sig själv är första steget mot världsherravälde.

      Eller himlen, om man ska tro en naiv munk som starets Zosima…

  7. blå! blogger har haft krasch o din kommentar finns på min mail men går inte att publicera såååå: att den inte kommer upp handlar inte om nån diss. Det är bloggsvek.
    KRAM/loll

    • Jag vet, hjärtat. Halva blogglistan är ju slocknad sedan ett par dagar så jag förstår att det varit haveri. Men jag nådde fram till din mejl i alla fall, gott så. 🙂 Hoppas ni får igång apparaten igen, saknar er.

  8. Majsan

    Hmm… jag vill ju verkligen inte att han tappar fotfästet och blir odräglig. Han var väl sådär. *host* host*

    (Torkar tangentbordet från dräggel)

  9. Nu undrar man ju hur DU ser ut? Och vem du är…..

Kommentera

