Jamen, tänk efter!

Fy tusan för att vara fiskmås och lida av höjdskräck.

12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “Jamen, tänk efter!

  1. Alla högtflygande planer faller platt till marken…

  2. Eller vara torsk och inte kunna simma.

  3. Hjärtat, nu haver jag läst lite här, saknat dig eller ja, du vet. Det finns alltid en måne.

  4. Det vore onekligen illa…som en mullvad utan tunnelseende.

    Kram på dig!

  5. godiva

    Vad alla är fyndiga! Själv har jag måndag känner jag.

  6. godiva

    Tack! Dessutom är jag oskyndig idag fast jag vet att det är bråttom!

Kommentera

