Snart så, okay?

Håll ut, ni små ägg i min korg. Jag är snart tillbaka.

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Snart så, okay?

  1. Ack ja, du stora rede i min hönsgård. Jag stillar mig.

  2. Jag ligger still i korgen. Fattas bara annat. Kram och eggande puss.

  3. Ägg! Sacre bleu! Nu blev jag hårdkokt!

  4. Hmm, om jag ska vara ett ägg (och det är jag så gärna för dig, så) så antar jag att jag är ett hopplöst förlorat sådant 🙂

  5. Innan vi hunnit bli kacklande hönor 😉

  6. Vi hjälps åt att hålla värmen folks! Redet kommer att vara fullt av kacklande höns när LB återvänder.

  7. -Jag har en spricka i mitt skal, skynda dig tillbaka! /Gullefjun

  8. Strulande teknik, kraschade datorer och nervsammanbrott i kombination med stora mängder arbeten med korta deadlines leder oundvikligen till noll bloggande. Men det gudsnådeliga ljuset har nått min muminsalong, ljusstrålen kom i form av en IT-kunnig karl. Gud vad vi gillar IT-kunniga karlar, visst? Något säger mig att det kan bli ordning och reda på torpet snart… Önskemål om bloggämnen, någon?

  9. Jag är inget ägg, jag.
    Jag är bara jag.
    Jag har inte ens en korg…

    Men väntar det gör jag…

    /Marie

Kommentera

