Statusuppdatering

Vaknar av sms från en ex-bloggare, ett par rader om att allt är okay och det gör mig lättad. Bra start på dagen m.a.o. Två baljor java. Nyheterna varslar om storm på mina breddgrader. Jag tittar ut, det är kav lugnt och antydan till sol. Medial överdrift som vanligt. Men enligt media så kan jag ju ha femton okända sjukdomar också. Varje vecka. 

Ikväll blir det kültür. Äntligen!

Humöret? Rakt på, lite lagom jävlar anamma och med ett gangstergarv på lut nedifrån magen.

Igår rök 20-talsfrillan jag haft i några år. Nu vet ni det. När jag ser mig i spegeln rycker jag till. Det är en annan som tittar tillbaka. Gudd gad. Nåja, nya tider, nya skamgrepp.

Skit på er, slöfockar!

Här har ni något att fortsätta helgen med. The one and only. Min jesus. Nick Pick Grotta.

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Statusuppdatering

  1. Kultur är najs. Gott för själen. Här ska vi ha medelklassfamiljskultur. Tonåring ska baka, jag ska bara vara sällskap. Sen önskemål om gemensam samling framför tvn och the one änd only sångtävling. Lagom för en förkyld Singelmamma.

  2. Här blåser det satan och någon sol syns inte till. Är du säker på att du är nykter?

    Här ska vi frottera oss med Ömma modern. Men först Ikea. Hoppas du får en underbar kväll. Because you worth it.
    Puss!

    • Ack, ja, spiknykter. 🙂 Du ska frivilligt in i IKEA-helvetet en lördag? Du är antingen spritt språngande galen eller under vapenhot. Hur som, go’ lördag. You gonna need it.

  3. Ska du se melodifestivalen 😉

  4. Vad har du för tal på frillan nu då?

  5. dr. no

    Prolix! Prolix! Nothing a pair of scissors can’t fix!

Kommentera

