Pedofilen går i skogen

Det lilla kräket. Ja, så heter hon, groupien i Mumindalen. Toivo Pawlo envisas med att kalla henne Salome, men denna star strucked bimbo som hela tiden hänger efter Hemulen är ingenting annat än en groupie. Hon vill gå i säng med Hemulen, det fattar man ju med en gång. Men efter allsköns vedermödor där hon kammat noll så drar hon. DÅ vaknar Hemulen till liv.

Var är det lilla kräket? undrar han och vi fattar att det är så hon heter. Det lilla kräket har försvunnit i den stora snöstormen och nu får Hemulen, enligt egen utsago, minnesbilder av när hon nosade på mitt mässingshorn! Några sådana minnesbilder har vi andra tittare gu’skelov inte så en viss censur har trots allt ägt rum vid klippningen. (NÅGON var vid sina sinnens fulla bruk i redigeringsrummet på svt. Troligen den enda).

Minns ni Ynk, limpan med fyra ben och toppluva? Han drar till skogs och ylar mot stjärnorna under natten. Fantiserar om att han är en varg. Dream on, tänker jag och funderar på hur han skulle göra sig, snyggt uppskivad på en assiett, med en hederlig grevé? Sen hinner jag inte tänka mer på mackor för nu kommer Hemulen klafsandes bland snödrivorna i skogen.

Med sin bästa pedofilstämma frågar han Ynk om denne suttit och väntat länge på honom?

Inte visste jag att du tyckte så mycket om mig? Vill du smaka på  min varma mjölk, här ur min termosflaska? säger pedofil-Hemulen. Ynk är nu en gravt förvirrad limpa, en tax i nöd skulle man kunna säga…

Ja, det blev en ruggig avslutning på avsnitt 11 och nu sitter jag här med en besk eftersmak. Fy tusan. Det här var inget annat än inledningen till brutal socialrealism i kolsvart skogsmiljö. Hur ska det gå? Hur ska det gå? Vill vi verkligen veta?

Blå Bloggens egen kalendersprätt, kåtkoletten Mads, vad har han att säga om dagens lucka? Tror ni han har tittat? Nä, han har fullt upp med att leta efter sin egen försvunna groupie. No more smelling the mässingshorn, Mads! Nånstans därute ränner din Salome i snöstormen och visar tuttarna.

7 kommentarer

Filed under Film och TV, Muminjul med kåtkotletten

7 responses to “Pedofilen går i skogen

  1. Någonstans i trädgården finns en Mats med två hundar…

  2. Taxinöd, jo det har jag varit i, många gånger. Inte heller denna gång är det min bh Mads jonglerar med.

  3. Inte min BH heller … tyvärr … fast bra snarlik … *suck*
    Han har möjligtvis inte en svag dragning mot geronotofili-hållet, din kåtkotlett?

    Kram!

    • Först och främst vill jag tacka dig för att du blandar kinky med avancerat språk. Jag anar nu att Blå Bloggen i fortsättningen kommer att få aparta sökningar från diverse löst folk som undrar om de är normala för att de vill ligga med sina kompisars föräldrar och liknande. (Svaret lär de knappast få här). Sedan ska du ha en eloge för att du sätter fjong på kommentarsfälten. Sist men inte minst så har jag fått i uppdrag att översända ett nyp i rumpan från en viss dansk.

Kommentera

