Saltgruvan

Jobbar ju så det gör ont. Vem hinner blogga då?

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Saltgruvan

  1. Nej deeet förstås.

    Men du, försök och ta det lilla lugna ibland … bloggen kan vänta men … du Lilla Blå … var rädd om dig.

    Kram!

  2. Jag, för jag fuskar lite.

  3. wettexvarlden

    Inte en aning.

    Men så blir jag också alldeles psykedelisk av bloggen…
    Eller så är det Sweden Rock igår och alla tyska gammelrockare.

    Ack att bli gammal. Man orkar inte så många saker samtidigt.

    Puss hjärtat.

  4. Det är mycket nu…
    Hoppas du får tid till lite avkoppling också.

  5. Tittar in lite försiktigt för att kolla nya designen…snyggt!

  6. Skatan, Wettex, Singelmamman, Pruddelutt, Znogge: Det har varit en perverst hektisk vecka och inte många minuter över för att kolla min egen eller andras bloggar. Men nu är det fredag och jag lägger jobbet åt sidan för ett par dagar. En vecka kvar till semestern… sen blir det till att djupandas, glo på bajsande fiskmåsar och förhoppningsvis känna lugn och ro.

Kommentera

