Många Beckar små

Kroppen påminner mig om en sak och jag hamnar i sängläge hela dagen. Ajöss jobbet. Vad annat kan man göra än att höra på regnet utanför och köra ett Beck-maraton på DVD:n? Inte glor jag på dem i ordningsföljd heller, så i ena avsnittet blir någon skjuten till döds bara för att i påföljande film knata runt oberörd. Det känns lika surrealistiskt som resten av den här dagen.

Evigt regn, evig värk, eviga erbjudanden om små stänkare.

Och när ska Livet börja då?

 Mina sjukvårdare.

14 kommentarer

Filed under Film och TV

14 responses to “Många Beckar små

  1. storabh

    Trökit! Här skiner solen i alla fall. Becka inte ner dig bara!

  2. Åh, kära du… Det låter tungt att becka igen, värka och lyssna på regn. Den här kroppen alltså, som man släpar runt på och som kan göra så illa.

    Jag hoppas att din dag blir lite bättre imorgon och att du hittar lindring för det onda.

    När det gäller Beck så passar nästan alla avsnitt ihop. Det blir nog bara lute mer spännande att göra som du. Hjärnan får jobba lite.

    Här kommer en stänkare till! I alla fall en tänkare till.

    Kram på sig!

  3. Livet börjar när vi vet hur vi ska dö.

  4. Fina, fina du.
    Vill bara stoppa om…
    Ditt onda ont.

    Hoppas så att du vaknar upp till den nya dagen av idag – till ditt glada jag…
    Utan ont.

    /Marie

  5. Värk och smärta är så så … nedbrytande minst sagt. Tur att det regnar så att inte en strålande sol hade ”stuckit dig” i ögonen också.

    Massor av kramar!

    I ❤ U … som ungdomarna brukar teckna det …

  6. wettexvarlden

    Men lilla hjärtat.
    Stor kram och lite sol till dig. Hoppas det är bättre idag.

  7. När blir Beck musikal?

    Det väntar jag på.
    Peter Haber i trikå som springer runt och skriksjunger: -Guuuuunvald! Guuunvald! Guuunvald!

  8. Apropå det: Jag var på bio igår och såg trailern till Kommissarie Späck.
    Kolla ba: http://www.youtube.com/watch?v=-MQtjsE8mnE

  9. Stor kram och medkänsla från syster AJ, på MMMM

  10. Tack ska ni ha, hörni. Jag är nog snart på banan igen. Med Beck, Speck, Fleck, Kneck, Treck, Heck och hela gänget.

  11. Hoppas det känns bättre i dag. Med solen och så…

  12. Här skiner solen. Vid en lämpligare väderlek tror jag att jag skall ägna mig åt en annan marathon – Rejseholdet i repris.

Kommentera

