Stopp i anus

Även badrum har ett skithål. (Förlåt min vulgära framtoning). Men när det blir tvärstopp i avloppet och vattnet rinner ut i en insjö på golvet då är det bara för en värnlös kvinna att plocka fram Sin Inre Rörmokare, kliva ned i eländet och börja rensa. Fy fan! Det säger jag bara.

Men en halvtimme senare är det färdigt. Hårbollar och olja (!) och skit och gud vet vad har åkt ut, två hinkar med vatten är upptorkade, svordomarna har tystnat och nerverna lagt sig tillrätta.

Jag är nyduschad. Nu kan jag gona i soffan med gott samvete. Badrummets anus är rengjort. Det känns nästan som om helgen kan komma.

14 kommentarer

Filed under Hemmet

14 responses to “Stopp i anus

  1. Peace in Mind

    Isf fixade jag pannrummets anus nyss…ett avlopp även där. Vad mer kan man säga än *bajs*?

  2. *suckar* kan jag locka med champagne månne för att få hjälp även här med anus? Eller så kommer du bara hit och håller sällskap och så struntar vi i röriga avlopp och stopp.

  3. Suck, suck och åter djupsuck.
    Jag ”ryggar”.
    Usch…
    Men fan vad det är gott när allt är fixat.
    Och då måste jag alltid muta en och annan jävel…

    /Marie

  4. wettexvarlden

    Åh jag älskar att rensa avlopp! Känns så renande på nåt sätt. Kanske jag varit rörmokare i ett annat liv.
    Nu har du ju varit jätteduktig och kan ligga på divanen hela helgen, ätandes choklad och drickandes god whisky!

  5. Manolito

    Anus är ett fantastiskt ord. Anus, anus. Kan inte sluta säga anus.

  6. ah, det bästa sättet att möta helgen är med ett rensat avlopp! Me like!

  7. Blluuuuaaaaarrrrggggghhhhh.

    Varsågod, kassera ut 150 god karma-poäng.

  8. Bra karl reder sig själv … och så även Lilla Blå (fast hon baaara är ett av alla starka kvinns). Tillfredsställelsen efter ett gott dagsverke måste väl känns desto skönare och renare och finare när man rensat och geggat alldeles för egen hand … och helgen kan komma … 🙂

    Ha det …

  9. Kerstin

    Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar 🙂

  10. dhea

    Apropå den ”bajsnödiga tystnaden” som inte finns här alls men som jag råkade se för att jag prenumererar på din eminenta blogg.
    Nej du ska inte hålla käft alls. Någonsin.

    ok?

  11. Hahaha. Usch. Grattis. Bra jobbat. 🙂

Kommentera

