Gräshoppan

Jag har en amerikan ovanpå mig. Som granne alltså. Jag brukar kalla honom för gräshoppan, han ser ut som en sådan, jättelik för att vara gräshoppa men liten för att vara man. Klär sig gärna i grönt.

Men allt det där är väl okay. Vad som inte är okay är att han vänt på dygnet. När klockan är midnatt äter han frukost och sedan startar han dygnet med rejäla doser basgång. Natt efter natt. Man studsar som ett popcorn i sängen, berövad på sömn.

Jag vet att gräshoppor är gudarnas straff, det har man ju läst i Bibeln. Men vad har jag gjort för fel?

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Gräshoppan

  1. Ksn han manne som Skatan lida av RSL – restless legs? Om han lider av det aaar det gudarnas straff. Bade for honom och for dig, Lilla Bla.

    Tipsa honom om att Parkinson-medicin kan hjalpa! Kram!

Kommentera

