Påvert

”Påvert” låter litegrann som en korsning mellan Påve, Povel och Evert. Men de gossarna skippar vi nu, vad jag egentligen ville säga var att det kan bli lite påvert med mitt bloggskrivande en liten tid. (Men det har ni säkert redan märkt?) Hade jag energi och tid så skulle jag både skriva min egen blogg och läsa era bloggar. Men just nu får jag hushålla lite med krafterna. De är lite vingliga, ser ni, och de ska räcka både till försörjningen och den byggarbetsplats mitt hem förvandlats till. Förhoppningsvis blir det ordning på torpet snart. Okay?

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Påvert

  1. wettexvarlden

    Ta vara på dig hjärtat.
    Kram!

  2. Ta väl hand om dig!

  3. Okey!

    Självklart skall du ta det lilla lugna … och ta väl hand om dig … tills du känner dig alldeles alert och fit for fight igen.

    Jag tänker ha-det-bra-och-bli-starkare-tankar som jag skickar över med massor av kramar!

    Kramar!

  4. Absolut. Du vill inte att jag ska vattna något åt dig, guldfisken eller blommorna? Jag gör det gärna, inget besvär alls. Och nynna lite lågmält är jag bra på också. Oklart vad jag nynnar, vet det inte själv men det är mer hemtrevligt än störande. Om du frågar mig. Var rädd om dig själv, jag tar hand om mig så länge. Kram

  5. Underbara du, Lilla Blå!

    Spara du på din energi och dina inre krafter.
    Det måste du. Vi väntar här ska du se.
    Jag hoppas så, och jag tänker att inget ont besked
    ska hämta ikapp dig.
    Arbeta i lugn och ro för brödet, hämta upp dig själv genom att lyssna… bara på dig…
    Det blir bra, ska du se, det blir bra.

    Sköt om dig.

    /Marie

  6. Oki! Bida din tid. Vi finns kvar här ute!

  7. Hälsan kommer först – så är det bara!
    Men ta det väldigt försiktigt i specialaren…jag blir så orolig för att du ska trassla in dig i den och bryta lårbenshalsen.
    Puss på pannan!

  8. Jarå. Jag är själv lite sporadisk av mig just nu, så det är ingen fara på något tak inte.

Kommentera

