Dagens Pål Pommac

 Idag kallade Pål Pommac sig själv eftergymnasial besparingsåtgärd.

6 kommentarer

Filed under Pål Pommac

6 responses to “Dagens Pål Pommac

  1. Ja, nåt ska man ju betitla sig! Nu ska jag mocka ett ton hästbajs och fundera på vad jag ska kalla mig.

    Püss!

  2. Hmm … vad får han allt ifrån min fine Pål Pommac … ja, din då, om man skall vara så noga. För vem är han den där besparingsåtgärden månne? Jag är ju också eftergymnasial om man så säger.

  3. Bara en fundering på nattkröken, varifrån får fröken alla snygga svart-vita ” Buster Keaton ” filmisar till bloggen…Utpressning ????

    Sign – en vän

  4. Bara han inte går och blir högfärdig…

  5. Vilken linje gick han? Knappast 2-årig social, va?

Kommentera

