Lite tunga och lite Michael

Djårrsch Majkäll sjunger ”I want your sex” och jag undrar om han menar sex generellt eller kön? Jobbar hemma i köket idag. Utanför åker hisskillarna upp och ned. De bär gula västar som nog lyser i mörkret och har röda hjälmar och små röda plåtlådor i nävarna. De är dödsens gulliga. Själv råkar jag kika upp i min köksfläkt. Åh gudars jävlar!

Är det nån som vill komma hit och slicka rent den? Du kommer garanterat att fastna med tungan. Men i gengäld kan du få Djårrsch Majkäll på repeat. Han vill ha ditt sex. Eller ditt kön. Troligen både och.

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Lite tunga och lite Michael

  1. Jag hoppades verkligen att det var den Michael…älskar. Fast vad vill han egentligen? Alltså såhär dagen efter int kvinnodagen vill jag nog inte ge mitt kön till just honom. Tror jag.

    Köksfläktar har jag fö nog av hemma, jäkligt ofräscha:)

    Puss

  2. Jag hade just tänkt att börja med LCHF-metoden … men föredrar nog entrecote eller till och med bacon framför din köksfläkt när det gäller det där fettintaget man tillåts inmundiga utan gräns eller stopp eller hejd.

    Annars är jag mer än behjälplig … när det gäller just dig, gullunge!

    Djårsch kan jag vara utan … mitt sex börjar liksom bli lite utslätat med åren … så …Ja, jag föredrar Pål.

    Kram!

    • Min köksfläkt har gett bacon ett ansikte, skulle man kunna säga. Trots att jag inte käkar döa kossor och sånt. Man undrar varifrån fettet kommer? Apropå kommer – Pål dyker snart upp igen. Han är alldeles för lättsmickrad för att gömma sig i avloppet någon längre tid. 😉

  3. Nä ingen Djårsh för mig heller. Men gärna sex.

  4. Går du igång så ta vår kryddhylla samtidigt!

  5. dr. no

    det var den sämsta deal jag hört talat om sen gubben som gick med på att bli slaktad mot att han fick smaka på – just det – sitt eget kön.

    Rammstein gjorde en låt om det, har jag hört. Hoppas Belinda Carlisle spelar i den snart!

    • Belinda? Hon har sadlat av sin häst. Framlever nu sina dagar som virknål i korgen. Det hela är ytterst märkligt.

      • dr. no

        jag trodde du fick promemorian; vi lever i postmodernismens tidevarv, där ingenting är märkligt. Inte ens mänskliga virknålar.

Kommentera

