Sorry

Fortsatt sjuk. Återkommer.

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Sorry

  1. Krya på dig. Jag har en stickning med ganska knepigt mönster som jag roar mig med under tiden. Kram

  2. wettexvarlden

    Kram hjärtat. Jag går ut i solen så länge. Kanske kan jag fösa den lite åt dit håll.

  3. Tomtenietzsche

    Krya på dig!

  4. Ta den tid det tar att bli ”fit for fight” igen … Och var inte ”Sorry” hörru för vår skull … Just nu är jag i Österrike, Bad Ischl, mitt ”andra” hem … och det är så skööönt. Jag är här ”mol allena” och bara ääär.

    Jag tänker på dig.

    Kramar!

  5. Krya och kram så länge! Jag underhåller mig på mitt håll med att få slingor i håret och prova måttsydda Chaneldräkter, vilket också är sjukt på sitt sätt.

  6. Goder afton.
    Ville bara titta till.
    Håll dig riktigt varm under täcket.
    Jag häller upp en stor skål när du är tillbaka.
    Krya, krya, krya… och kram!

    /Marie

  7. storabh

    Hoppas att det går över. Är man inte pig så kan det ju inte vara svininfluensa i alla fall.

  8. Krya! Vila, bli frisk!

  9. wettexvarlden

    Puss på näsan lilla söta. Skickar över Andy med en cigarr och en pava whisky. Han har fått stränga order om att ta det fint och försiktigt med dig. Klappa och pyssla om. Linda in dig i ett skönt täcke och stänka lite god parfym i nacken.
    Kram!

  10. Tack, tack. Här kryas för kung och fosterland.

Kommentera

