Dagens Pål Pommac

 

Idag åkte Pål Pommac buss med en tulpan i gylfen.

14 kommentarer

Filed under Pål Pommac, Uncategorized

14 responses to “Dagens Pål Pommac

  1. wettexvarlden

    Är det fredag så är det.

  2. Så länge ”svärmors tunga” finns kvar är läget under kontroll…

    • Pål Pommac kräver genast att jag syr upp en likadan kostym åt honom. Vad har du nu satt igång, Dr No?

      • dr. no

        Kan inte hjälpa’t – jag är född så’n.

        (Som göteborgs mest välhängda fyllo brukar urskulda sig sedan han i vanlig ordning deklarerat ”20 slak” på insteget i 3:ans spårvagn mot Jaegerdorffsplatsens systembolag.)

  3. Ha ha! ”Svärmors tunga” alltså… : -)

  4. Jag har inte fattat vem den där Pål är egentligen, men han är hursomhelst fruktansvärt rolig!

    • Pål Pommac gjorde entré härinne för ett par år sedan och vägrar sedan dess att lämna bloggen. Jag rår inte över honom, hur mycket jag än försöker. Han har till och med fått en egen kategori (se spalten till höger).

Kommentera

