Till er som vill gå på bordell

Tror snart jag får göra ett besök i Frederikshavn och kolla om det verkligen finns en bordell där. I mer än ett år har folk googlat på ”bordell i Frederikshavn” och hänvisats till Lilla Blå Bloggen. Mig veterligt har jag bara skrivit om en bordell i Stockholm, närmare bestämt i Gamla Stan. I Frederikshavn har jag aldrig varit… men google den allsmäktige vet tydligen mer än mig. Det är hit folk hänvisas alltså. Och jag har bara påklätt, oknullat fölk å bju’ på härinne… Besvikelsen måste bli enorm?

Nå, jag var inte sämre än att jag drog på mig fiskarstövlarna och seglade ut på internet. Det här är vad jag fann. En bild på varuhuset Føtex i Frederikshavn. Kanske kan ni gå in där och fråga efter vägen, ni som letar?

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “Till er som vill gå på bordell

  1. Ja men, för bordell vill ju alla gå på. Verkar helt normalt, få en dag eller två över och tänka att varför inte? Knulla nån jag aldrig sett förut och inte behöver engagera mig i…

    Verkar ju assmidigt o bekvämt, fast kanske lite ouppdaterat eller hur jag nu ska förklara?

    Puss o kram från den insnöade blondinen i Skåne (finns bara en)

    • Jag vet inte om det är så smidigt? Hur ofta är man i Frederikshavn? Dessutom verkar det ju vara svårt att hitta adressen eftersom någon/några letat i mer än ett år… och alltid hamnar fel, d.v.s. här. 😉

  2. storabh

    Tack för tipset!

  3. Kan det vara rent önsketänkande. Skönt i hans famn … eller hamn, Fredriks. Och då söker man en bordell där. För såna finns väl också antar jag … bögbordeller och då … kanske i Fredrikshavn?

    Vem vet … inte jag … vem vet … inte du (uppenbarligen)

    Kramar

  4. När jag bodde i Göteborg besökte jag Fredrikshavn ett antal gånger. Någon bordell såg jag inte till, men jag letade kanske inte tillräckligt angeläget. Jag var nöjd med att få lite biksemad och en Tuborg eller två.

  5. nisse

    Jo, det finns flera bordeller i Frederikshavn. Asylgade om man gillar asiatiskt eller Damvej och man föredrar mörka.

    • Nisse, du verkar vara en man med imponerande kunskaper.

      • nisse

        Japp. Jag var dock tvungen att göra lite fältstudier själv eftersom Google uppenbarligen inte ger så bra information om detta. Nu delar jag gärna med mig till av mina kunskaper till alla andra som undrar över samma sak.

Kommentera

