Butiken stänger tillfälligt

Lilla Blå är bortrest.

20 kommentarer

Filed under Uncategorized

20 responses to “Butiken stänger tillfälligt

  1. Ok, då vet jag. Ställer klockan till…? När kommer du hem?

  2. Ha så jättekul. Var det till Paris kosan ställdes?

    Kramar!

  3. wettexvarlden

    Ha de gott sötis! 😀

  4. Ingen snö dit du ska? Hoppas för din skull, darling:)

    • Det var fruktansvärt mycket snö. Och kallt. Och halt. Precis som här. Här och där. Vinter tammetusan överallt. För mycket vinter. Jag vill ha åtta månaders sommar som kompensation på detta.

  5. Hör jag ett rykte om Paris?
    Hur som helst, ha en härlig resa 🙂

  6. Tomtenietzsche

    Vi hänger på låset…

  7. Tjena Lilla Blå!
    Vat du på Thåström i Oslo igår? Skulle gärna läsa en recension. Själv ska jag se honom I Göteborg på torsdag och i Linköping den 12e. Så det blir två gånger på åtta dagar! 🙂

  8. Ha det så bra sötnos!
    Jag ska också snart åka bort och om du vill ha en kubansk cigarr så kan jag ta med en hem till dig. Finns för avhämtning på Kastrup i så fall 🙂

    • Oh, jag har precis köpt på mig två sorter. 🙂 Du söta Prue. Men fixar du en hårig kubansk man så…tja… jag får fundera lite…

      • Det får bli en liten man i så fall- maxvikt i bagaget är 23 kg 🙂
        Erbjudandet om cigarr står kvar – hör av dig i så fall. Om allt går enligt plan är jag ett par timmar på Kastrup på hemvägen.

Kommentera

