192 cm danskt mysterium

Ja, jag vet, det börjar bli lite unket här inne. Inte mycket sker. Inga friska vindar blåser, ingen blogg skriver sig själv. Farbror Gösta reparerar sin pacemaker, Pål Pommac lackerar stridsspetsar, Moster Maja röker jazzhö i källaren och Kusin Oliver har som vanligt fastnat med hängslorna i nåt fruntimmer. Själv har jag varit inne i en blåögd dimma och känt hur det fortfarande pyr i vissa nervändar. Men jag är snart tillbaka på banan igen, två grå hår rikare och inte ett dugg klokare. Det är som det är, folks. Och imorgon ska jag klippa luggen. Hej hej.

17 kommentarer

Filed under Uncategorized

17 responses to “192 cm danskt mysterium

  1. dr. no

    192 cm är den fränaste längden.

  2. Då hoppas jag att du visar…luggen alltså!
    Det kommer att fixa min lördag. Please.

  3. Själv ska jag ansa skägget. Jag tror att jag ska skaffa mig ett fräsigt pipskägg.

  4. Hej, Lilla blå..! Long time no see..! 🙂
    ”Moster Maja röker jazzhö i källaren…” låter ju intressant..! 😀
    Något i den här stilen, kanske..?

  5. Lycka till! Min rök i dag. Fast nej, det var nog i går ser jag på datumet…

  6. Nu nattrumlar jag igen…
    Stjäler Peace in Minds kommentar rakt av.
    Snälla, snälla…
    Hej hej, Blå och natti, natti.

    /Marie

  7. Räcker Lilla Blå upp … eller blir det köksbordet upp till de där 192 centimetrarna också … Men där kanske det finns en nacke att böja …

    Lycka till med luggen! Min ryker på onsdag … Blir lite kortare i alla fall …

    Keam

  8. storabh

    Själv är jag 193 cm svenskt mysterium som jag inte begriper mig på själv!

Kommentera

