Dagens Pål Pommac

 Idag hypnotiserade Pål Pommac Pål Pommac. Se!

8 kommentarer

Filed under Pål Pommac

8 responses to “Dagens Pål Pommac

  1. Han ser allt lite ”nyfrälst” ut!

  2. wettexvarlden

    Lite pilsk i blicken tror jag.

  3. Det händer mig varje morgon när jag ser mig själv i spegeln. Inte att jag hypnotiserar Pål P, utan mig själv. Tyvärr, blir det inte bättre av det.

  4. Skatan har också försökt det tricket. Självhypnos. Hon somnade och minns sedan inget mer … vilket kanske var meningen. Hmm …

  5. Magiskt! Vem väcker honom?

Kommentera

