Dagens märkligaste sök

”Patti Smith samlar ull”.

?!?!

 

 

 

 

 

 

 

Gör jag?

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Dagens märkligaste sök

  1. :- )

    De märkligaste bilder dyker upp i huvudet.

  2. ”Patti Smith samlar ull”… för att få säcken full …
    Rock and roll åt mig
    Kanske punk åt dig?
    och om vi ramlar kull
    kan vi falla mjukt i ull
    Är det kanske för den skull?
    fast ”Skumt sa skumtomten”. Skumt!

  3. Och jag ska bli fårbonde, allt hänger ihop.
    Troligen har jag glömt det där med fåren i morgon, men i kväll ska jag ta reda på hur man gör.

Kommentera

