Stänger ett slag

Det är svårt nu. Familjeskäl.

29 kommentarer

Filed under Uncategorized

29 responses to “Stänger ett slag

  1. morry

    Värme och omtankar så länge.
    Kram!

  2. Åh 😦

    Hoppas allt blir bra och välkommen tillbaka sedan då.

  3. Men shit alltså…ta en paus och kom tillbaka när det känns ok. Puss fr mig.

  4. Tar en päronkonjak i afton dans för dig. Hoppas allt löser sig..

  5. Smulan! Kram till dig!!

  6. Kära nån!

    Jag beklagar din förlust, mina tankar är med dig och dina närmaste.

    //Joacim

  7. Ord betyder inte mycket i dessa sammanhang men mina tankar är med dig.

  8. Bianco

    Ta den tid du behöver! Tänker på dig……
    Kram

  9. Tänker pa dig! Massor av kramar!

  10. storabh

    OK. Så är det, fast trist, trist, trist!

  11. Kapsan

    Åh, lilla du, tänker på dig. Kramar.

  12. Kära. Storkramen, och alla klappar på ryggen som du vill ha. Känner med dig.

  13. Halleda, Lilla Blå.
    Jag har skickat iväg min lilla ängel till dig och de dina i sorgens svåra stund.
    Och mina tankar just nu är hos dig.

    Sköt om dig.

    /Marie

  14. Jag beklagar din sorg och skickar de varmaste av tankar i denna ruggiga kväll samt framöver. Kram.

  15. tråkigt. kom illbaka när det e bättre. kram

  16. tomtenietszsche

    Mina varmaste kondoleanser

  17. Marguerite

    Gläds åt allt som du fått vara för din mamma! Kramar

  18. Att förlora sin mamma förändrar livet, men på något sätt kommer hon ändå finnas kvar. Stora kramar till dig

  19. Tack alla ni. Er omtanke värmer. Jag är inte så kommunikativ just nu – men det kommer. Kramar tillbaka.

  20. wettexvarlden

    Hjärtat. Lilla hjärtat Blå.
    Kram, jättekram.

  21. Aj då… va jobbigt.Ta hand om dig själv och dina känslor så gott det nu går.
    Kram.

  22. Åååh… beklagar sorgen… inga ord finns eller behövs! Ta hand om dig efter bästa förmåga!

  23. Jag hittade just tillbaka till din blogg och ser vad som hänt. Världen borde stanna och alla borde hålla andan inför det ofattbara, men det är ändå bara man själv som för alltid påverkas. Jag känner med dig.

Kommentera

