Så kom den då…

Kära dagbok. Idag snöar det.

FUCK!!!!

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Så kom den då…

  1. wettexvarlden

    Men bara liiite! 😀

    Varm sommarkram till dig stumpan!

  2. Äsch, det blir snart värre.

    Se istället dagens första flinga som din egen ”winter fling” (jag vet, min humor har uppenbara brister men det väger jag upp genom att vara snäll mot katter och kvinnliga parkeringsvakter).

  3. Här också. Snöar det. Och blåser. Fast, mitt ställe på jorden just nu ligger ju en aning längre norrut än ditt förstås … närmare nordpolen och polarisarna.

  4. Satan, satt inne hela dagen, på ställe utan fönster. Missade snön, eller det kanske inte var någon här när jag tänker efter. Och med detta menar jag? Har inte någon aning.

  5. trodde inte att DU var en SÅN som ogillar SNÖ! gumma! ;D

Kommentera

