Sunday excess

Så flög den i mig igen, köpdjävulen. Den lilla blodsvullna demonen som rövknullar min plånbok då och då. Lade precis alltför mycket pengar på sådant jag inte behöver men som förskönar livet. Då kan det väl inte vara fel? Sidenunderkläder? Pärlbroderad klänning? Back to the ol’ vintage days… med sotade ögonlock?

Men nu sätter jag på mig förklädet och ställer mig vid spisen. Tarmarna dansar jenka. Ute blåser det punk. Jag vill hångla och se gamla James Bondare. Det blir kanske bara det senare. Men vadå? Vadå!?

 

12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “Sunday excess

  1. Marguerite

    Köp på Lilla Blå. Du är min ställföreträdande mästershoppare och jag tassar lystet efter och njuter av dina nya saker. När skall du gå till parfymaffären igen?

  2. Appropå kommentar ovan: Luktblogga…det kan bli hur roligt som helst!

    En indiskret fråga bara, var det bara plånboken som fick sex idag?

  3. YOU are my sunday excess. Läser tillbaka: Sidenunderkläder, vintage och svarta piller, och så Tom Waits på det. Får man vara med? Om man tar med sitt eget mårddjur?
    Love

  4. Susanne (fd f-frossa, nu utan blogg)

    Ja, jaa! Blogga om dina dofter, jag slukar varje text.

  5. Skatan har för tillfället bara råd med de sotade ögonlocken … för att hålla ”ångan uppe” …

    Det är skööönt att shoppa loss … smärtsamt njutningsfullt. Kramar!

  6. storabh

    Jag har också sotade ögonlock – på insidan, man sover bättre då…

Kommentera

