Blygsel, blytungt och blajjigt…

Är det ett gott tecken? När man som vuxen kvinna, relativt sansad och vettig (pjfjtth – nu satte ett par läsare i halsen, jag vet) men ändå… jag fortsätter… relativt sandad SANSAD och vettig inom loppet av en sekund förvandlas till fnissig fjortis med bankande hjärta? Jag menar, är det ett gott tecken att man fortfarande kan, har förmågan? Eller betyder det att man egentligen aldrig har vuxit upp? Betyder det bara att man är en fejk som springer runt i för stor kostym och låtsas? År efter år…

20 kommentarer

Filed under Uncategorized

20 responses to “Blygsel, blytungt och blajjigt…

  1. Wohoo!

    Än finns det olja i Gilead och Gehenna!

  2. wettexvarlden

    Du har förmågan, helt klart! Var du glad för det och fnissa på 😀

  3. Helt sansad, jag tror att det betyder att du är kär.

    (eh? fick en varning; du postade din kommentar alldeles för snabbt. Sakta ner farten.) Fantastiskt den enda gång jag alltså gjort något i snabbare takt än en sengångare då är det för fort…

  4. Jag tycker det låter helt sunt. Men jag svettas ju å andra sidan på ett direkt pinsamt avslöjande sätt så fort något dylikt uppstår, så jag kanske inte är rätt person att avgöra. Ursäkta, nu ska jag byta till en tröja utan LP-skive-svettringar.

  5. Inte ett dugg konstigt! Fjortis kan alla bli, när som helst. Det är ett mentalt tillstånd!

  6. Herreminjeee vad skönt … Den känslan! Man blir alldeles till sig, men vad längesen det var. För mig alltså.
    Njuuut av känslan. Och väx för bövelen inte upp om det är så du tror det är att vara ”uppvuxen” … att man förlorar ”fnisset” och det där bankande hjärtat. Kramar!

  7. För bövelen.

    Det är inte att växa upp. Det är livet, att emellanåt få ha ett bankande hjärta och fnissa förälskat.

    Goforit!!!

    Heja!

  8. Vad härligt! Eller, som mina döttrar skulle ha sagt i fjortisåldern: fett soft!

  9. Tror faktiskt det blir värre med åren.

Kommentera

