45 och påsatt i Lettland

Idag slog Kvällsposten nytt bottenrekord i huvudnyheter. På löpet i fetstil: en 45-årig kvinna (åldern är ju alltid så viktig i Svea rike) har blivit mor! Hon är tydligen känd inom boxning. Så kommer underrubriken: ”Blev gravid i Lettland.”

Varpå vi nu alla vet att hon varit i Lettland och knullat!

Jag undrar vad hon tänker när hon ser löpet – om hon ser det. Jag hoppas att hon inte gör det. Jag hoppas hon har vettigare saker för sig än att läsa Kvällsposten.

Själv funderar jag på att raka benen. Gå med i Pingstkyrkan.

Sluta ljuga?

 

 

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “45 och påsatt i Lettland

  1. Marianne Hoden

    Åka till Lettland.Du förstår va.

  2. Sluta fundera på det ;-)

  3. Mina kunskaper om detta är ganska ringa men jag tror att hon är lesbisk och att hon blev, som det heter; inseminerad i Lettland. Därav ”nyhetsvärdet”.

  4. Jaha. Nu har jag läst in mig på ämnet (det är fascinerande). Hon är heterosexuell och det som skedde var en äggdonation. Rätt skall vara rätt. ;)

  5. Röra som röra …
    Raka benen … hm … gå med i Pingstkyrkan … hmm … sluta ljuga … hmmm … NEJ, NEJ, NEJ … Det ska inte bli något löp på Kvällsposten: Kvinna (?2) rakar benen och slutar ljuga för att få gå med i Pingstkyrkan

Kommentera

